Verandafika

Ja idag fikade vi ute på altan hos mamma och Gösta i Avaträsk, sååå skönt! Före det var vi en sväng till Nadja och barnen! På väg hem ringde det och jag tyckte det lät som det var Angelica! Men, men mina döttrar har börjat låta så lika på rösten i telefon, det var Nadja!!:-) Hade nämligen mobilen i fickan och headsetet i öronen så jag såg inte vem det var heller när jag svarade! Nadja och barnen kom en sväng då vi kommit hem igen! Idag har då guben fått hjälpa mig byta till sommargardiner i tv-rummet! Blev sååå ljust och fint! Fönstren får jag putsa då gatorna blivit sopade! Men tyckte så synd om min fina vintergardiner, svarta, nu när solen lyser så obarnhärtigt på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0