DR!

Har varit ner till Dr:n idag! Fick ju nämligen svar på min rtg:en att det var en begynnande Hallux Valgus, men inget som ngn ortoped ville operera, skönt! Nästa mening var att de såg en lindrig artros i stortåns grundled, tack, tack! Det skulle kunna lindras med kortisonsprutor! Så jag beställde en tid innan jobbet nu börjar imorgon! Men den här Dr tyckte det var onödigt, gör skitont att lägga den och sedan ger den bara smärtlindring ett kortare tag! Och jag som gått och gruvat för denna spruta! Han föreslog däremot en remiss till ortopeden och kirurgen! Antingen en "rullsula" eller att steloperera tån! Och ta värktabletter då det blir allt för ont! Ska även ta en disskusion med skyddombudet på jobbet angående skorna!

Kommentarer
Postat av: Kin@

men vad bra att du fått veta vad som felas med fossingen...

Ja, Det kommer verkligen att ta tid för Jojo att hämta sig från körtefebern - bara skolan också förstår det...



kramiz

2010-10-26 @ 13:47:00
URL: http://kinalevin.wordpress.com/
Postat av: idah

Hej=)

Jag ska få vara på konsum och inventera:)

Men va roligt!!! Nä jag skulle aldrig klara av en sån sak, hon verkar ju vara en helt underbar hund!!



Ja vi har en tunnel och slalompinnar, jätte billiga på granngården:) För Aice är det helt perfekt, han har ju sån energi och nyfiken så det där är hans grej :)

2010-10-27 @ 19:24:04
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Fy, detta gör så ont, min mormor och min faster har bägge detta så jag ligger väl också i risksonen att åka dit - iaf om arv påverkar...



Å ang julkorten, så har jag EXAKT samma erfarenhet fniss Skickar massor, men får tillbaka av helt andra som man pinsamt glömt. Då är din idé om att ringa så mycket bättre - att ge av sin tid och hinna uppdatera långväga vänner och släktingar uppskattas nog mer!



KRAM

2010-10-28 @ 07:59:02
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja jag menar att det är bättre att ringa släktingar som bor långt borta och uppdatera dem så ist för ett julkort :-D Hänger du med nu ler Å skoj med bingo, särskilt om man vinner :-)

2010-10-29 @ 07:26:01
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0