Byfest

Ja ikväll så ska vi på byfest i Avaträsk!! Hoppas det blir roligt! Annars var vi igår till naprapaten i Tulleråsen jag och mamma och fick behandling! Så idag är jag lagomt mör i kroppen! Hade tyvärr lika ont i ryggslut/höfter inatt som natten innan! Men hoppas det ska ge sig iaf! Idag har jag tvättat en hel korg med tvätt, så det blir troligen till att stryka imnorgon! Sedan har jag städat toan(alla vet att jag hatar skitiga toaletter), och så hjälptes vi åt att ta golven i övrigt! Var upp till Nadja och fick fika, hon hade gjort en vit kladdchokladkaka! Nu blir det nog till att sticka lite innan det är dax att fara upp till Avaträsk

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja barn är för roliga, de har sannerligen sina funderingar och uttryck! Enzo verkar vara så charmig, ska bli skoj att få dem i kvarteret! Tänk så mycket hyss barnen i området ska göra tillsammans... ler

2010-10-04 @ 11:16:02
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0