MYCKET

Ja en hel del har hänt sedan sist jag var här och skrev! En tur till Skellefteå och Niklas och Terese! Lördagen inleddes med en tur till köpområdet där Niklas jobbar, lite handling. Sedan tog Niklas, Terese och jag en långprommis med alla hundarna! Lite ost, kex och vin innan det var dax för hockey! Spännande och roligt med hockeyn och allt omkring, tyvärr förlorade Skellefteå denna match! Tyvärr verkar jag ha förlorat att kunna lägga in bilder här numera! Hade varit roligt att kunna lägga in lite nya bilder, men, men... Sedan har vi ju oxå haft dop för lilla Elma Wilja Lucia Nordlander!! Allt gick bara bra! Och Enzo var sååå lycklig att kunna springa runt och busa med kusiner och vänner på församlingshemmet! De var dessutom mycket flinka och duktiga att öppna alla doppresenter , vilket gjorde att Nadja inte vet riktigt vem som gett vad:-) Rart med småbarn! Idag är det då 1:a advent, en riktigt mysig tid tycker jag! Varit kyrkvärd idag en i mitt tycke fin gudstjänst!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha ja att springa runt på församlingshemmet uppskattas av barnen, och även här har vi nog ännu inte rett ut vem som gett Holger vad efter all "assistans" jag fick...



Barn ser å märker det mesta, så örhängen, skor odyl kan som sagt snabbt avslöja tomten ler Likt Enzo är Luran så förtjust i tomtar å nästan lite rädd för en större tomte som jag har i trappen...



Bra, då kanske den håller sig hel en liiten stund till s



Ha det gott!

2010-11-30 @ 09:56:47
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0