Tomtar

Ja jag har inte fått tomtar på loftet som det sägs! Men än så länge får mina tomtar vara kvar! Men de sjunger på sista versen nu! Vi ska på 60-årskalas imorgon så jag planerar att städa bort julen på söndag!
Älskar att ta fram alla tomtar när det blir advent, men känns ändå skönt närm an får städa bort dem igen den här tiden!
Kallt som bara den idag igen! -34,4 imorse vid niotiden! Hoppas det ger sig under dagen och blir lite mildare imorgon, enligt väderleken skulle det bli mildare redan under dagen, men de har ju haft fel förut!
Hallon hon far fram som en liten buse mellan varven! Har iaf fått henne att förstå att hon ska sluta med att bitas när jag säger nej! Ett framsteg!
Idag blir det nog mest att sitta inne iaf tills det ev blir mildare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0