Nytt liv??

Ja vi bestämde oss före jul att efter 60-årskalaset så skulle vi förändra våra liv!
Så vi har börjat lite smått utesluta potatis, pasta, ris! Lite av GI mat, men vi är inte allt för strikta på det! Men måste säga att min mage mår bättre av det! Visade sig när jag följde mamma och Gösta till Lycksele igår. Det blev en macka med kaffe när vi kom in! Och på hemvägen åt vi dagens som bestod av: kantarellfyllda biffar( supergoda), potatis(bara en liten för min del), sallad och kaffe!
Så min mage var lite dålig på kvällen! Blev då ingen middag för min del, åt lite frukt istället!
Imorse blev det som vanligt två mackor med kaffe! Efter det, toan!!
Inte kul!
Så nu har jag varit och köpt yoghurt med blåbär/vanilj och så blir det ett kokt ägg till det imorgon!
Middagen idag blir chili con carne och då är det ingen potatis med!
Har dessutom just tagit en längre prommis med Sussie! Var tänkt gå längre ändå, men insåg min begränsning, som tur var! Har väl troligen lite av förkylningen kvar i kroppen med! Har åkt på ett munsår, jag brukar aldrig ha dessa!









Kommentarer
Postat av: Nadja

Brukar det inte vara på fredagar? Du får gärna följa med oss.. har inte hört med Freddan än, han kanske också följer:)

2010-01-13 @ 10:11:38
URL: http://nadjaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0