Klagan

Idag säger min gube att han redan gått ner 3 kg!! Jag blev sååå sur! 
Vi var sedan ner och tränade på´sjukgymnastiken, kollade där med deras våg, och den visade ju faktiskt lite nergång!
Så på em när vi tagit golven kröp jag in i duschen och tänkte att jag ställer mig på vågen hemma och kollar!
HURRA!! Jag har tydligen oxå gått ned 3 kg!!
Så det verkar då löna sig att ändra matvanor! Jag som bara klagade då guben sa detta imorse!!
Dagens middag blev då:
Köttfärsbiffar med mos av blomkål och broccoli! Supergott!!









Kommentarer
Postat av: Kin@

Men grattis, till er båda!

Visst är det härligt med belöning?

Men visst har du mätt dig också?



kramiz

2010-01-25 @ 07:41:07
URL: http://kinalevin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0