Hemsidan!!

Har nu försökt få till lite nytt på hemsidan, men ack så besvärligt! Det var ju nu rätt längesedan sist jag gjorde nåpgon ändrin där! Tur man har en backup i Marie med detta!!
Har iaf fått till lite på den , men behövde göra en ändring till med fick som inte till det, får se om Marie kommer med något råd om det!
Ja nu har då ett nytt år kommit igång igen! Börjar jobba imorgon och jobbar även tisdag! Sedan är det ju trettondagen och då är vi ju lediga! Och efter det är jag ledig mina 7-dagar igen!
Och allt går bra med vårt nytillskott här hemma! En trygg ,busig liten tjej som heter Jenkin's Hallon Of Ceasar's. Lystrar till namnet Hallon! Men jag liknar henne vid en piraya för tillfället! Sååå vassa hennes tänder är och hon ska som bitas hela tiden. Men jag sätter bara ner henne på golvet om hon inte ger sig!
Nu ligger både hon och Chilli vid mina fötter här vid datorn!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0