Bästa kompisar

Igår var Enzo hos oss när Angelica och Per var och hjälpte Nadja och Freddan tapetsera Enzos rum! Och som vanligt så var det mest morfar som gällde!!
Idag var jag och Nadja med honom till julgransplundringen! Tyvärr hade han just vaknat och var lite "pömsig" så detta med så mkt folk/barn gillade han inte!! Han bara grät! Och eftersom det var för hans del vi var dit så bestämde vi att då gick vi hem istället!
Nu blir det då jobb två dagar och sedan Umeå för operation av gubens ena axel! Bara hoppas nu operationen blir av med!
Då ska jag och Kin@ försöka träffas en stund!






som sagt bästa kompisar!!

Kommentarer
Postat av: Denise



Hälsa Kina så gott från mig ! O Ha en bra dag! Kram

2010-01-17 @ 21:57:31
Postat av: Eva Lindmark

Oj, Enzo är verkligen en blandning av både Nadja och Fredrik.. Söt som socker är han iallafall Adrians lille tremäning(?);)

Ser att ni ändrat matvanorna, är det GI månne?

Själv försöker jag äta efter LCHF (low carbs high fat) typ som GI alltså.. funkar sådär.



kram

2010-01-23 @ 00:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0