Lycksele!!

Ja det blev Lycksele för mig igår! Hela dagen gick åt till ingen nytta! När jag kom ner till läkaren igår så gjorde han en ordentlig undersökning av mig! Hittade som inget särskilt först men kom precis på att min pupill i hö öga var förstorat och inte reagerade på ljus! Han sa då när jag frågade att det kunde vara katarakt( Starr) men ville som konsultera en neurolog först!
När han kom in efter det så sa han att de ville ha in mig för en rtg av huvet! Det kunde ev vara en anerysm( utbuktning av ett kärl som kan brista och en blödning pga det)! Så taxi in och en massa prover togs och så småningom blev det då rtg:en!
Hittades inget alls i huvet, inga frakturer, blödningar eller utbuktande kärl! Och det var ju en lättnad!:-)
Så hem igen, var väl hemma ca 8-tiden!
Men nu vet jag ju inte hur jag ska gå vidare för pupillen är fortfarande förstorad!
Nej nu ska denna dam göra nåt nyttigt istället för att sitta här!

Kommentarer
Postat av: Kin@

Men är du då inte riktigt rusk männska!

Har du väntat i 2!!! veckor med att gå till läkaren efter att du fallit och slagit i huvudet och framförallt bakhuvvet!!!

Och med tanke på att du haft huvudvärk och yrsel...

Jisses...



Du får ringa till läkaren och fråga honom, vad han tänkt, om du inte ställde den frågan innan du for...

Får du den minsta lilla problem med ökad huvudvärk, illamående, kräkningar och yrsel, så är du så god och packar dej till sjukvården!

Angående pupillen, det är inget någon sagt något om tidigare?

Jag tänker och tänker, om jag sett det, men kan inte dra mej till minnes att jag gjort det...

Blir du skickad till ögon då iaf?



Sköt om dej!

Kramiz

2010-02-19 @ 14:11:37
URL: http://kinalevin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0