Huvveyr

Ja jag har som varit yrslig sedan jag föll och landade på bakhuvet för 2 veckor sedan! Rätt ner i gatan(isen) En av invandrarkillarna började gå över vägen när jag låg kvar, det gjorde sååå ini h-vete ont att jag låg kvar ett tag! Klev iaf upp och glasögonen låg bakom mig och Hallon, stackaren, hon stod en bra bit ifrån mig!
Hade efter det ont i stort sett i hela kroppen rätt länge! Numera är det fortfarande ont i bakhuvet!
Ringde ner till sjukan igår för att fråga om man måste beställa tid hos distriktet för blodtryckskontroll, tänkte det kan vara ett lågt blodtryck eftersom jag är så yr!
Men då sköterskan hörde att detta kommit efter mitt fall så bromsade hon direkt! Det var bara att få en läkartid! Så ska väl ner till dr imorgon, inte för jag tror det ska var nödvändigt!
Jaja får väl visa upp mig där iaf!
Nu ska den här damen sätta sig vid tv:n en stund. Är ju ledig nu i 7 dagar!
Hade förresten årsmöte med bilkåren igår. Så lite bilder på tjejerna bifogar jag här:-)





Lilian och Inga




Bodil och i bakgrunden Karin



Ann-Carin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0