Fredag-ledig

Ja idag har jag bakat lite skräddakakor, det var längesen jag gjort dem!
Sedan har vi hjälpts åt att skura av golven! Jag rensade ur i handduksskåpet, så nu är det en del handdukar som får vara uppe i stugan!
Var och tippade till jobbet och for med sparken dit och kopierade av det till arbetskompisarna!
Tog sparken efter att jag imorse for omkull med resultat att jag slog i bakhuvet ordentligt, tappade glasögonen och Hallon blev så förskräckt att hon sprang iväg en bit! Var väldigt öm i huvet, knäet, axeln och höften efter detta!!
Har ju fått ett par stövlar av en arbetskompis, varma och sköna, men tyvärr dålig sula på! Så nu har jag skickat efter ett par nya med bättre sula på!
Nu har Nadja och Enzo just varit här en stund!



Kommentarer
Postat av: Nadja

haha, vilken snygg pose han hade.. och lika vacker i håret som vanligt:P

2010-02-08 @ 12:09:37
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0