5-dagars jobb, minus en dag

Ja jag jobbar imorgon, men har tagit ut en ledig dag på fredag då mor fått tid till ögon på lassa i Lycksele på fredag!
Denna dag har gått den med! Var barnvakt till Enzo medans Nadja och Freddan följdes ner till BM, enzo var hemma för han hade feber! Och Freddan tog då en VAB-dag! Det var ju bra för Nadjas del, då kunde hon ju få lite tid för sina studier! Han låg och sov när jag kom dit! När jag hörde han började vakna så smög jag in! Han höll då på att leta efter napparna under kudden! Fick tag i en och la sig igen, men vände sig på rygg och fick då syn på mig! Han sken upp som en liten sol!!
Så jag skalade en mandarin till han och det älskar han ju!
Sedan på kvällen har jag varit till Lollo på pärlkurs, nu är det bara en dag kvar på den kursen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0