Ren!!

Just nyduschad och fräsch! Vi for ner till Nadja och Freddan en sväng mitt i dan! Och Enzo, den gobiten, han dansade hela tiden med "ompa"!! Annars inget nytt under vår himmel! Ska väl till L-sele på måndag med min onda tå. Får se då vad de bedömmer att det ska göras för nåt med den? Måste då säga det att förra veckan hade vi inventering på jobbet, och fyyy va ont min tå var de kvällarna! Plus ont i de övriga delarna i min kropp! Vintern är ju som inte bra för fibron!! Lördag nästa vecka blir det tunnbrödsbakning för mig och mor! Ska då oxå prova tvätta mattor så man kanske kan få lägga in dem under julen. Får se då hur länge de är fräscha innan nån av dogsen hittar på att kräkas eller nåt annat på dem!:-)

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas det gick bra med tån!!! Å tack rara goa du för att du ids rösta <3 Ha en fin kväll!

2010-12-15 @ 19:02:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så det blir op, hoppas isf det inte blir då det är som kallas å HALAST ute med tanke på dig och vovvarna. KRAM

2010-12-19 @ 23:28:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag tror att Blomster kommer att få hem fina vita vägglyktor för värmeljus från different design till bra pris, så kika in där vet ja! Annars ska jag ha det i åtanke då jag kikar runt! KRAM

2011-02-03 @ 12:38:18
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0