Tävling

Har just gått med i en tävling här: kalasgott.blogg.se/category/tavling.html
Jag brukar inte ha sån tur att vinna, men nån gång kanske?
Nu har jag gjort min arbetsvecka, så nu är det ledigt i 7 dagar!'
Måndag, Ström, vacc för Hallon och så ska vi till Skogens skrot för att få hjälp med bilen!'Tisdag  har jag lovat hjälpa Nadja baka lite så hon har nåt att bjuda på efter hon fått bebisen
Sen gav jag henne ett förslag om att drängen ska sova hos oss nu på fredag eller lördag, för att han ska vänja sig! ÓCH för att de ska få vila lite båda två, alltså Nadja och Freddan :-)

Kommentarer
Postat av: Nina

Jo visst kommer jag ihåg, va ju iaf 8 år då =)

och dom har gjort om mycket sen dess!

Dax för er att ta en tur upp dit!

Kanon god mat så den kan jag rekommendera ;-)

2010-04-15 @ 19:43:17
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0