Spark i ändan!

Ja det gjorde jag på mig själv igår , tror jag:-)
Efter att jag skrev inlägget igår så tänkte jag att det var väl katten! Så jag klädde på mig och tog Sussie och gick en snabb promenad på 45 minuter!! Den ni!!
Nu ikväll när jag kom hem så gjorde jag magövning med rollern, 50 stycken så det kommer nog kännas imorgon!
Har som börjat med Enzos tröja, men tyvärr så blåser det nåt alldeles hemskt och med det så har jag fått sån hemsk värk! Började igår i vänster handled och hela handen, idag är det hela tummen på samma hand! Och det är klart att inte blir det mindre värk med stickningen! Så jag la bort den idag på em på jobbet! Och har idag fått hem pärlorna jag beställt så nu kan jag ju börja sy lite pärlor!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0