Jobbvecka

Ja imorgon är det dax att jobba en vecka igen!
Idag har jag varit till Jenny och klippt topparna och lagt in lite färg i håret! Så nu ser det då iaf fräscht ut, fast det blev mera rött än jag trodde!
Sedan har vi haft Nadja och Enzo här idag, han blir ju nu redan 1 år imorgon, lillhjärtat!!
Sedan var det då dax fixa lite middag, kycklingfile med en rosa sås till!!
Ut med dogsen en sväng och nu har jag precis städat ur toan! Får jag inte städa den minst ett par ggr varje vecka tycker jag den är *blhä* Usch så äckligt med andra ord!! Sån är jag!!
En liten bild på lillhjärtat måste jag ju infoga här!



Kommentarer
Postat av: Kin@

Tänk att lillkillen redan blir 1 år!

Tiden går så fort!

Jag har ledigt till lördag natt nu, skönt...

Hm...

Hr har hundarna race, så man tror att hela huset ska rivas...

Ska ut med dem efter maten:)

Kramiz

2009-09-09 @ 17:48:16
URL: http://kinalevin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0