Jobbdag

Ja nu är då första dagen gjord! Och gissa om jag gillar mina eftermiddagar!! Allt går mkt lättare då jag arbetar ensam, även om det ibland kan bli lite stressigt!
Nu när jag kom hem ikväll så for vi först till soptippen med lite skräp efter min rensning av garderoberna!
Sedan var vi naturligtvis upp till gullhjärtat och grattade! Men vårt paket får han på lördag! Fast en present har han redan fått, regnkläder som är fodrade med fleecefoder, som går att ta ur i jackan! Så det han får på lördag är bara en liten leksak.
Var nu tänkt beställa en ljudbok, men det verkade så konstigt där att jag skickade en fråga till dem först! Så får jag se hur det blir!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0