Baka, baka liten kaka

Ja vad ska man syssla med då man inte har nåt handarbete och det är söndag?? Ja nu hade jag ju i och för sig en himla massa tvätt, men...
Så det blev till att baka lite kakor! 2 sorter blev det iaf!
Och alla tvätt är tvättad och stryken!
Nu är det just inget annat att göra än kika på den där "dumburken"!
Imorgon jobb och så även tisdag och onsdag!
Ska se om jag känner mig sugen  på en långpromenad med Sussie imorgon efterr jobbet eller om det blir med crosstrainingmaskinen! Vore ju bra för hennes del om det blev en prommis! Såg på prommisen igår morse när vi gick ensam hon och jag att hon behöver det! Hon är så kaxig när vi är ute med alla tre , men  när hon gick ensam med mig var det annat! Hon klättrade på mina ben och svansen hängde mellan varven! Lite bättre mot slutet av promenaden! Men som sagt hon behöver få gå ensam med mig ibland!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0