Hundbad

Ja idag har jag då badat de två som ska ställas ut imorgon!
Sedan bakade jag bullar och så kom Nadja och Enzo en stund! Vi följdes åt till affären och när vi kom hem så hjälptes vi åt med att ta golven!
Duschade och så åt vi, hade gjort gubens älsklingsrätt, kålpudding!

Ja detta med att bo på liten ort!
Både fördelar och nackdelar! Fördelen är väl att om man har ett bra skyddsnät så fungerar allt bra! Nackdelen är då detta med allt "skitsnack"!!!
Men antar det förekommer även på större orter, men det märks då inte på samma ssätt!
Men min erfarenhet säger att man ska sköta sig och de sina och "skita" i alla andra! Men man har väl någon som inte håller med om det! Men sen är det väl så att visst åker man på smällar, har gjort det flera ggr och kommer säkert göra det flera ggr till i mitt liv! Såna gånger är det bra man har sin familj omkring sig som stöttar en!!
Nej nu ska jag inte gnälla längre!
Håller som bäst på att packa allt inför morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0