En överraskning

Fick verkligen en trevlig överraskning igår efter utställningen!
En gammal vän från tiden i Sandviken hade lyckats leta åt mig! Har själv gått och tänkt på henne och hennes familj ett tag,men ni vet hur det är! I vilket fall som helst så hade hon mailat mig igår och det var riktigt kul att höra från henne igen! Deras äldsta tös och min äldsta son är född samma år, döptes samtidigt i Högbo kyrka!
Ja detta med utställningen!!!
Börjar kännas som att jag egentligen inte ska hålla på med hunduppfödning!
Det blev en slät etta och en etta i konkurens för Chilli, men det var ju enbart han i öppenklass hane med!
Och Staci fick också en slät ett och blev trea bland tre tikar!
Men kritiken var väl inget vidare tycker jag, så därför börjar jag fundera på om jag överhuvudtaget ska hålla på med hundar och uppfödning!
Känns mkt deprimerande just nu!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0