Nattvakt

Inatt har gullhjärtat sovit här, ensam!! Nadja var tänkt stanna, men jag sa till henne att det var bättre hon fick sova ordentligt en natt istället!
Och Enzo klarar sig så bra här hos oss ändå! Så hon gick hem och följde sedan ut med Freddan en sväng, helt riktigt!!
Drängen sov hela natten, behövde bara ge han tutten 2 ggr och han fortsatte sova! Men vid femtiden ville en av katterna ut och det talade han om högt och tydligt!! Så då vaknade han och jag blev tvungen stiga upp och släppa ut katten! Och då blev han lite lessen, men fick då komma upp i min säng och somnade då om till sjutiden!
Så allt gick bara bra och det är ju bra för Nadja och Freddan att veta att det går bra att lämna honom om det skulle behövas någon gång framöver!
Har beställt en ny matskål i keramik och ett svart koppel så jag har det hemma när Hallon blir nog stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0