Middag

Idag är guben och jag bjuden på middag hos Nadja och Freddan!! Det blir nog säkert gott! Alltid gott när man slipper laga maten själv:-)
Har nu suttit och spelat på facebook ett längre tag så nu måste den här damen göra lite annat ett tag!
Anki och båda töserna var hit en sväng, Lollo ska se om hon kan hjälpa mig med tomteduken, fastnade på den igår. Och hon brukar vara duktig på att få ut mönstret!
Grått och tråkigt väder!
Ska se om jag kan hitta på något att aktivera Sussie med, tror jag ska göra ett försök med det som Annika gjort till Enter!









Kommentarer
Postat av: Annika

Hej

vad har jag aktiverat Enter med? (blev nyfiken)



Om du frågar Enter så är han den mest oaktiverade hund som finns, han får inte göra något... ;)



Hoppas allt är bra med er



//Annika och Enter

2009-11-08 @ 13:58:38
URL: http://www.entermatte.blogspot.com
Postat av: Annika

Hej

Ja äggkartongsleken är bra enkel när man inte har lust att göra så mycket =).



Hehe tycker ändå att de var lite roligt det hon gjorde med sängkläderna. Jag tycker Sussie är härlig =).



//Annika och Enter

2009-11-08 @ 17:50:10
URL: http://www.entermatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0