Stackars drängen!

Ja som sagt detta med att han ramlade på dagis i måndags, han fick vara hemma på tisdag för han hade så ont! Vi for upp till Nadja och kollade! Han vill inte röra vänster arm alls och han rörde sig inget när Nadja la han eller satt han på golvetoch gick ut från rummet! Han som alltid rör sig, full fart hela tiden!
Så jag sa till henne att ringa så vi fick fara ner med honom till dr! Väl där nere så undersökte dr:n honom ordentligt och hörde med oss hur det var! Jag sa då att jag misstänkte en spricka i nyckelbenet. Dr kollade då båda axlarna och kom fram till att vänster var mkt mera svullet! Så han höll med mig om det! Han ville inte behöva utsätta honom för mera plågor med en rtgundersökning, utan sa bara att det läker ihop av sig själv och att Nadja skulle ge honom lite alvedon och låta honom vara hemma från dagis några dagar!

Idag efter jobbet så for guben och jag ner och tog vaccination mot flunsan! Får se nu hur vi reagerar på den! Jobb imorgon igen och så ledig i 2 dagar! Sedan jobb i tre dagar innan nästa 7-dagars ledighet!





Vår annars alltid goa och glada dräng!

Kommentarer
Postat av: Kin@

Ja, så tokigt det blev med lilleman!

Du kan ju alltid skicka sms innan och höra om jag är vaken, så behöver du inte väcka mej:O)

Svarar jag inte, så sover jag...

Fram till jul, så jobbar jag alla helger, men är ledig på veckorna.

Kramiz

2009-12-04 @ 01:30:13
URL: http://kinalevin.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0