Utställningshelg

Imorgon så åker vi ner till Sundsvall min arbetskompis och goda vän Anki!
Hon jobbar till halvtolv och så fikar vi lite innan vi far!!
Så då hinner jag med att baka en sockerkaka( så guben blir nöjd:-)) och göra en potatisgratäng som vi kan ha med oss till middag när vi kommer ner!
Ska bo på ett vandrarhem, Stornäset heter det!
Får se om Anki måste gå med Chilli om det nu skulle krocka med dem båda! De går ju i olika ringar och ungefär samtidigt!
Annars så är det lugnt, nästan föör lugnt nu utan alla valparna!

Kommentarer
Postat av: Sofi H

:)

jag har förflyttat mig till Stugun & Jämtland..

Yes, jag vet att kepsen ligger kvar.. får försöka komma ihåg att hämta upp den nästa gång jag kommer hemöver :-)

Hoppas allt är bra med dig!

2008-10-10 @ 07:49:00
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0