Avmaskning

Idag har alla djuren här hemma blivit avmaskade för hösten!
Har varit med Nadja och Enzo upp till Paul och Marianne och hälsat på idag med! Marianne sytt hela tiden:-)
Håller just nu på med att rosta grönsaker i ugnen!  Väntar att Kina ska höra av sig med nån lista! För jag tänkte vi skulle prova att köra lite på GI-kosten nu ett tag för att se om min mage blir bättre!
Och jag är ju inte så hemma på hur det ska vara med den kosten!
Läs nu noga! Jag ska INTE äta det för viktnedgång, men om det blir så är det ett stort +! Det är istället så att jag känner att jag måste prova nåt för magens del! Men helt klart går jag ner i vikt oxå är det ju absolut ingen nackdel!:-)

Kommentarer
Postat av: Kin@

Precis så är det för mej också, jag äter det för att må bra, skulle man gå ner lite, så är det ett plus!



jag skickade listan igår, har du fått den?



Jag ätnker så här; manä ter medicin för olika sjukdomar och då måste man kunna se att en kostomläggning är som en sorts medicin...



kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0