7-dagar

Imorgon börjar jag min sjudagarsledighet! Skönt!! Ska väl prova hinna med lite här hemma , men framförallt ut med vovvarna om det är fint väder! Fast de ska ju ut i vilket väder det än är!:-)
Imorgon ska vi se om vi kommer oss iväg med en del rat(skräp) på soptippen, har "bara" varit på väg dit nu ett halvår!!
Sedan måste jag ju hinna snusa på Enzo lite med!! Nadja och han var hemma idag när jag var ute på ärende via jobbet! Var tvungen stanna till en stund här hemma då, för jag trodde jag skulle få snusa på honom då! Men han hade just precis bajsat, så nån snusning blev det inte!!
Nej nu är det kvällsrundan med de fyrfota vännerna innan kudden skall kramas!


Kommentarer
Postat av: Kin@

gud vad skönt med veckoledigt!

jag har ju varit ledig i veckan, men man hinner inte så mycket, när jag ska skjutsa och finnas till hands i stan för J.



Kramiz

Postat av: sara

Jonahs mormor gick oväntat bort i måndags, så det är lite kämpigt. Men så är livets gång...



Ha en bra helg och ledighet :) Det lär inte dåligt att vara ledig så länge :)

Kram

2008-10-17 @ 06:30:15
URL: http://legitimo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0