Fisket

Ja fisket i Åsele igår gick väl så där! Men jag fick då EN fisk iaf:-)
Dennis vann ju iaf barnnappet och det var ju kul för honom , GRATTIS Dennis!
Annars var det som lite kallt iår på tävlingen! Var som isbitar i fötterna efteråt, tur Ronald hade sin pelletskamin i hallen i full gång när vi kom dit! Så värmen kom tillbaka rätt snabbt när man stod där!
Sedan var det sedvanlig middag här med mamma och Gösta, hade gjort revbensspjäll! OCh så då förstås melodifestivalen innan Lasse skjutsade hem dem igen!
Inte tyckte då jag att rätt låt vann heller! Tycker den låten är en typisk "dussinlåt"!!
Min personliga favorit är då Sanna iår, gillade verkligen den låten!
  

Kommentarer
Postat av: Kin@

Visst, Sannas låt är fin, men hon hade inte haft en chans på den stora tävlingen...
Man får inte se till hjärtat, utan till hjärnan...

Ja, det blev som kallt på slutet i Åsele, det tycker jag med - frös minst halva vägen hem...
Nu sitter jag och väntar på att ev få höra Dennis på radion, de intervjuade ju honom:O)
kramiz

2008-03-17 @ 07:08:13
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0