Tvätt& handling

Nu har vi då gjort Umehelgen, mycket mysigt! Vi var först ner på stan och handlade! Jag köpte en del babykläder, är ju sååå mysigt att få handla sånt!
Det första jag såg då jag kom in på affären var en randig byxa med en mörkt lila kortärmad tröja och på den stod det" My Dad Rocks"! Kunde bara inte motstå den, passade bara så bra till Freddan:-)
Blev en hel del mer till babyn.
Sedan var vi ut med alla hundar coh gav dem mat, därefter åter ner på stan för att vi skulle få i oss nåt med! Åt på TC och jag och Micke tog en öl var. D'ärefter gick vi på Olearys, en sportbar, satt där och tog några öl till inna vi gick hem. På lördagmorgon for vi ut på Ersboda, var på Jula, Rusta och Willys och handlade!
På kvällen grillade vi hemma hos MIcke och for sedan med hundarna och bilen till Niklas lgh och gick sedan ner på stan. Såg på Cruisingen där, häftiga bilar.
Sedan gick vi tillbaka till Lgh och tog hundarna och bilen ut till Micke igen, där såg vi film jag och Micke, Lasse somnade!
Idag hemma för lite tvätt och handling!
Känner sig rätt nöjd efter den resan, men roligt var det att vara tillsammans med MIcke

Kommentarer
Postat av: malin

kommer du ihåg i vilken affär du köpte tröjan. Vill verkligen få tag på den!

2008-10-09 @ 14:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0