Hmmm....

Fick ett tips från min hunduppfödare/kära vän att jag kanske skulle skriva lite här!!
Så jag plitar väl ner några rader nu då innan middan!
Just varit en sväng på Dollar(s) Tore!
Fyndade väl lite som vanligt! Plastpåsar, bakplåtspapper m.m!
Idag har solen lyst och det har varit härligt väder! Ja det föstås det har blåst en del ,men annars har det varit härligt!
Var en sväng till Baileys med alla tre hundarna! Så Baileys blev då jättelycklig att få leka en liten stund!
Blir en lugn helg nu!  Ska väl prova att städa av lite imorgon igen och om det blir bra väder på lördag blir det nog en tur upp till stugan. Få se om det är möjligt att fiska nåt på isen eller omd et är fullt med vatten!

Kommentarer
Postat av: Kin@

Ja, det var väl en bra idé:O)?!?
Här kan du ju skriva om familjen och i hundbloggen så, ja hundgrejor - så gör ju jag...

Ha en bra helg!!!
Kramiz

2008-02-29 @ 07:13:59
URL: http://jenkinsnytt.kenneljenkins.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0