Tvätt

Har som renbäddat och tvättat sängkläder idag! Strykit upp det med!! Sedan har jag varit och köpt en present till Lise!
OCH varit till AF!! Det var då rakt ingen höjdare det!! NU säger denna nya man att jag ska söka ett jobb varje dag , så på en månad så ska jag ha sökt 30!!! jobb!
Han fattar nog inte att man har en del annat att göra förutom att sitta vid datorn hela dagarna!

Sedan gick jag upp till Nadja och hon följde med hem! De hade fått nya lakan utav Freddans mamma! Så jag har då tvättat upp dem med och strykit dem!

Kommentarer
Postat av: Kin@

De är HELT otroliga!
Hur måga mil från hemmet får jobben vara numera?
Snäll du är:O)
Förresten, har Nadja slutat blogga?
Kramiz Kin@

2007-09-12 @ 07:35:30
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0