Tapetsering

Ja idag så har vi(Lasse) äntligen börjat att tapetsera om i köket! Han orkar ju inte så mkt åt gången men det har då iaf blivit hela den större väggen( är inte så stor, fem våder bara)
Får bli de sista småbitarna en annan dag!
Själv har jag då inte gjort så mkt, har iaf varit och bokat bil till mig och Rose-Marie till den 21/9 då vi ska till Skellefteå!
Får se nu om jag kan hitta någon lämplig present till Lise i Norge?? Funderar lite på om man kunde få tag i en löpare i Doroteas färger! Vet att det finns löpare som heter Dorotealöpare, men vart?? Ska se om jag kan få tag i de som jobbar på "Träffpunkten" och höra med dem!

Kommentarer
Postat av: Kin@

Åh, vad trevligt att få iordninggjort...
Är det nå´t m bilkåren eller är det kyrkan,ni ska iväg med?
Låter ävl spom en bra idé, m löparen - en bit Wästerbottensost kanske:O)
Kramiz

2007-09-11 @ 11:46:32
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0