Skellefteå

Åkte upp till Skellefteå i fredags! Var meningen att Rose-MArie skulle följa , men hon hade åkt dit på en rejäl förkylning med frossa och allt! Så jag åkte själv!
Var uppe vid 17-tiden, lämnade in mina grejer på rummet och tog sedan en prommis ner på stan!
Köpte mig en ny BH och så åt jag , tyvärr, på McDonalds!! Är sååå less på hamburgare, men hittade just inget annt där och då!
Tog en dusch då jag kom tillbaka på rummet, sedan blev det sängen och tv:n!
Sov till halv nio, gick och åt frukost vid nio-tiden!
Sedan började konf. vid tio!
En mkt givande konf så man fick veta lite vad som händer framöver!
Efter kaffet på em åkte jag då hemåt igen! Var hemma vid 19-tiden!

Kommentarer
Postat av: Kin@

Var du där å Bilkårens vägar?
Låter som en ganska skön tur...
Kramiz

2007-09-24 @ 10:10:23
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0