Höststäd

Idag har Lasse gjort färdigt tapetseringen i köket, blev så bra!
Jag bäddade rent i sängarna och tvättade det! Tyckte det var lika bra att jag började med höststädningen i sovrummet med en gång! Putsade fönstret, bytte gardiner och dammtorkade! Dammsög bara sedan eftersom jag tänkte att vi torkar alla golven då resten är städat!
Strök sedan upp tvätten som var sedan tidigare plus lakanstvätten!
Sedan klippte jag ner pelargonerna och samlade dem i Nadjas gamla rum som är lite svalare!
Så det har då blivit början till en höststädning iaf!

Kommentarer
Postat av: Kin@

*stöna*
Åh, vilken energi du har!!!
jag önskar att jag också hade det - fick iaf ett ryck och storstädade kylen igår kväll - det gäller att ta vara på dem:O)
Kramiz

2007-09-25 @ 07:21:49
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0