Första dagen hemma

Har nu börjat att gå med stavarna, ska försöka gå varannan dag och så gå på styrkegympa två dagar i veckan!
Allt för att få bort de extra kilon som kommit under sommaren!! :-)
Håller så smått på att kolla på bussresa/tågresa till Norge i oktober! Har hittat att det går att åka buss till Mo I Rana, men då får jag ju åka tåg därifrån och det hittar jag inga uppgifter om! Men får väl kanske gå in och söka via SJ.S sida!! Blir nog billigare än att köra och framförallt bekvämare!
Håller just nu på med en kyckling i lergryta inne i ugnen!

Kommentarer
Postat av: sara

hejsan! Ja, jag minsa så väl dess dikter sedan jag var liten :)
Det måste vara underbart att bo i stugan hela sommaren?! Ni får nog flytta dit snart :P
Allt är bara bra med mig, jobbar och står i som vanligt. Dock känns denna dag väldigt lång av nån anledning. suck!
Hoppas allt är bra!
KRAM!

2007-09-04 @ 10:23:07
URL: http://legitimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0