Dålig stavning

Hmm.... jag såg just att oj, vad duktig jag är på att skriva rätt!! Stryktränat????? Skulle ju varit styrketränat!!

Stryka behöver jag ju ingen träning på:-) Det har man ju gjort i flera år nu!
Staci har nu börjat löpa, får se hur vi ordnar detta nu med parningen!
Annars blir det nog en lugn helg i helgen tror jag!  Får se om vi bara åker upp för att ta upp potatisen och plocka bort lite blommor under någon av dagarna i helgen! Det hörs ju som det ska bli dåligt väder och då är det ju inte roligt att vara uppe i stugan!

Kommentarer
Postat av: Kin@

ha en trevlig helg!
Nä, strykträna kan du juh:O)
Kramiz

2007-09-07 @ 18:49:39
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0