Träning

Just varit en träningsrunda med Chilli! Han är så duktig så han började gå fint med en gång då vi började vår promenad ner till där jag brukar träna honom!!
Nu är då jag alldeles svettig av denna runda!
var upp till Avaträsk då igår, men vi vattnade och skötte om mammas blommor/plantor och for då sedan hem igen! Såg ingen aktivitet och visste då inte om det var någon majbrasa där!
Nu ska jag ta mig en dusch snart bara jag har svettas färdigt först!
Sedan blir det nog lite strykning och lite smått och gott

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Ja idag har jag & Nova haft en slappardag. Mille har varit hos momma & klyvit ved så han har varit duktig =) Nu är mamma & pappa ute & går med Nova så jag passar på att vara datanörd för en timme =) hehe

Ha det bäst! Kram

2007-05-01 @ 20:14:23
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0