soligt och varmt

Idag var vi upp till stugan fram och tillbaka för att vattna på landet! Vi satte ju fröer där i lördags och det har inte regnat nåt alls sedan dess!
Sedan så var vi upp till mor för lite fika, Nadja stannade där då vi var ner till stugan för att sy färdigt klänningen hon har sytt på skolan!
Nu har jag nyss kommit hem från sjukgymnastiken och träningen där! Vi ska fortsätta med träning nu istället för akupunktur ett tag framöver! Får väl se när jag då får någon tid hos läkare!
Britt Persson ringde med idag och frågade om vi skulle varamed med fanan på Svenska Flaggans Dag!
Klart vi ska( Bilkåren)!!

Blir nog en fortsatt lugn dag ikväll skulle jag tro! Ska ta mig en längre prommis med hundarna efter middagen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, vi får se om jag vågar.. hehe :) Ja, jag tycker också dopet & komfirmationen är väldigt viktig.. Mille håller väl inte med men jag hoppas Nova vill konfimera sig när hon blir stor.. fast hon får ju förstås göra som hon vill. Mille är ju ej döpt men han vill ändå att Nova ska döpas även om det var mitt initiativ till dopet :) Vi ses imorgon! Kram

2007-06-01 @ 12:59:56
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0