Snöblandat

Ja usch ja, vilket trist väder!! Igår regnade det i stort sett hela dagen och nu på morgonen så är det snöblandat!!'
Gjorde i stort sett inget alls igår och antar det blir likadant idag:-(! Är ju så påverkad av vädret!
Men hoppas ändå på att det blir av med hundkursen ikväll, trots vädret! '
Men det sägs ju att det finns inga som är så tåliga mot vädrets makter som just hundmänniskor!! Och det stämmer nog det, för det spelar ingen roll vilket väder det är, är det utställning så är hundfolket där och i alla väder måste ju de fyrfota vännerna ut!!
Men jag får se idag vilket humör jag blir på om jag ev tar mig för med att sy nya gardiner till stugan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men uscha buscha vad trist väder! Glad att jag inte bor kvar där uppe. Här i södra halvan av landet skiner solen och är redan 12 grader, ska väl bli cirka 16 på e m.

2007-05-16 @ 10:34:22
Postat av: Kin@

Men hövva då - snöblandat...
Vi har haft spöööregn och halv storm iofs, inget mysigt det heller...
Vi må nog har med oss regnkläder till helgen*muttra*
kramiz

2007-05-16 @ 20:31:47
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0