Kristiflygardagen

Ja det är då Kristihimmelfärdsdagen idag!
Lasse har tapetserat färdigt i hallen nu idag!
 Själv har jag bakat lite småfranska och stekt karre till middagen!
Imorgon bär det förhoppningsvis iväg till Umeå! Ska träffa Niklas där en stund innan jag sedan åker ut till Kin@ och vi åker vidare till Piteå och utställning där på lördagen!
Ska bli spännande och se hur det går för Chilli och framförallt  mycket pirrigt vilket bedömmande han får!!
För enligt mig är han ju görsnygg, det har jag sagt hela tiden!
Men man vet aldrig hur domaren som dömer ser på det! Det är ju alltid upp till domaren hur de tycker!! Nåväl ska iaf bli skönt komma från Dorro ett tag! Alltid kul byta miljö någon gång mellan varven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0