Blomlöss

Ja det har då visat sig att skotten på de minipenseer som jag skulle skola om har löss!! Inte roligt!
Har börjat med såpvatten, bara att hoppas det försvinner!
Nu har då hundarna lugnat ner sig!
Hoss har fullt jobb med att rida på Cece och ikväll så började han rida på Whiskey!! (katten)
Katten är ju såååå snäll så han gjorde då inget , men vi fick då lov att säga ifrån lite till Hoss den här gången:-)
Men nu har de lugnat ner sig som sagt!
Cece har nog inte hunnit "pinka" in sig än!! Han lyfter på benet lite överallthär hemma , så det är till att gå och spruta och torka lite överallt! Men de är ju så de gör hanarna! Och speciellt när de just blivit könsmogen! Det är ju bra man bara går hemma!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fick också löss på mina penséer. Gröna, äckliga kryp :-(
Slängde dem. Berätta hur det går med såpa-behandlingen!

2007-05-28 @ 22:09:18
Postat av: Kin@

Jag gav mina såpa bad igår och som det ser ut, så försvann de!!!
Men Cecce då!!!
Ryt i lite åt honom, låt arg, så ger han sig nog...
Ta till ättikan:)
Ta honom i nackskinnet från matte!!!
kramiz

2007-05-29 @ 08:46:50
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0