Slutet på veckan

Imorgon är det då sista dagen som jag städar på apoteket och posten!
Sedan ska vi ner till sjukgymnasten på eftermiddagen imorgon! Så det blir en hel dag på byn imorgon!
Idag blir det nog en till stavprommis för min del! Har nu försökt vara duktig och gå med dem varje dag från i tisdags! Blir oftast en prommis på ca 45 minuter!
Imorgon blir det då träning på sjukfymnastiken så då får det räcka med det!
Får se vad jag mera hittar på i eftermiddag, Lasse funderar på att fara och fiska!
Har i och för sig en strykning som väntar och så kanske jag skulle ta mig för med att städa gärststugan! Så den är iordning tills vi får främmande!

Kommentarer
Postat av: Kin@

har det gått bra med "arbetet"?
vad blir det härnäst då?
Kramiz

2007-08-05 @ 11:05:21
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0