Lugn helg

JA helgen har varit mycket lugn! Arbetsprovade igår lördag och idag så har jag mest suttit och broderat! Ja har ju varit ut med vovvarna ett antal gånger med förstås!:-)
Men det har regnat här idag så ni kan ju bara tänka er hur våra golv ser ut!!
Och våra sängar!! För, .. JO de sover med oss i våra sängar våra "små"
Imorgon åter dax för sjukgymnastik och träning! Skönt iaf att jag fått tid till läkare så jag kanske kan få igång en utredning av vad det är för fel på mig då min värk som bara vandrar runt hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad kul! Nu har jag ännu en blogg att läsa =) Vad ska ni hitta på i påsk då? Vi ska då bara ta det lungt.. vi far upp till Lövnäs & gottar oss =) Kram

2007-04-02 @ 20:47:28
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0