Ledig dag

JA idag är jag då ledig!
Har försökt ringa FK idag, men får prova igen imorgon!
Måste ju var fel att jag bara får så lite ersättning när jag går på arbetsprövning!! Har räknat ut att på 80 timmar som jag då gör under fyra veckor så tjänar jag endast 26.60 kr i timmen innan skatt!! KUL!!!!
Måste ju var fel! Är detta rätt så måste jag ta ett snack med AF om det! Är ju då ingen mening med att arbetspröva!!
Just kommit hem efterr att varit ut och tränat lite med Chilli! Han var då så duktig, Kin@ hade helt rätt i att han var jätte rolig att arbeta med! Får hoppas detta ska vara bra för honom så han kanske lugnar ner sig lite!

Kommentarer
Postat av: Kin@

det är ju FANTASTISK så HÖG ersättning du får!!!*ironin flödar* - du betalar ju nästan för att få jobba!
Det kan väl ändå inte vara möjligt...

kramiz

2007-04-19 @ 13:00:17
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0