Hänga tvätt ute

Ja det är en riktigt strålande vårdag idag, lätt blåst och soligt! Har bäddat rent i sängarna, även i den som Elin, Nadjas kompis sovit i!
Tvättat och hängt ut för första gången iår! Det luktar ju sååå gott när det får torka ute!
Annars så har jag även bakat lite fikabröd, då vi ju ska ha möte med Villistjejerna ikväll! Ska väl även göra några mackor till det mötet!
Ska annars göra så lite som möjligt resten av dagen! Vi åker väl en sväng upp till stugan för att kolla och ävent ill mamma för att få instruktioner om hur vi ska sköta alla blommor/plantor nu när de ska åka ner till Lennart och Ulla i Norrköping!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, det stämmer ju inte. Nu har jag nog blandat ihop det med den gången jag köpte ett gravtest innan vi skulle utomlands.. hmm =) Nu måste jag fundera.. hehe :P

Ha det bra. Kram!

2007-04-26 @ 13:25:59
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0