AF

Ja nu har jag då varit på AF!! Lika upplyftande som vanligt!! Vet att det inte är deras fel, utan att det kommer högre upp ifrån, men....

Att behöva söka jobb i Åsele som personlig ass med den dåliga lönen och så långt avstånd plus bara en halvtid!!??
Hur kan det vara någon ekonomi i det??
Har iaf sökt, bara hoppas det blir någon annan som får jobbet!!
Skulle ju verkligen vilja få prova något som inte är inom vården nu när min kropp är som den är!
Annar så är det då mulet och varmt här idag! Och just nu är vi då dagmatte/husse till grannens hund Scott, så det är då full fart här!

Kommentarer
Postat av: Kin@

ja, du Sverige ÄR fantastiskt:p
Vet du, vad svärmors läkare, sade till henne, när hon fick reumatiskt; sluta att handarbeta, så klarar du händerna längre och det stämmer...
Jag har ju slutat sticka och så, för jag känner att det inte går, man vill ju kunna använda dem ett tag till...
Kramiz

2007-04-23 @ 14:01:45
URL: http://kinabloggeri.familjenlevin.com/
Postat av: Doris Eriksson

Ja visst är det ??!! MAn blir såååå....
Nåja jag ahr då skrivit i mina ansökningar att jag ligger under utredning för ev fibro!! Så de vill knappast ha mig!!
Vill ju verkligen få prova något annat framöver istället för vården!
Hoppas allt bra med er?

2007-04-23 @ 14:13:07
URL: http://doriseriksson.blogg.se
Postat av: Sofi

Skulle vara grymt skönt om det blev så pass många att kursen hålls i Dorotea..

Absolut bör vi samåka om det blir i Varpsjön.
Här har du mitt nummer oxå: 070-3628541

Hur gammal är Chilli?

2007-04-23 @ 16:39:14
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0