Söndag!

Imorgon arbetsdag, tack och lov! Ja ni får tro vad ni vill, men jag gillar mitt jobb! Men den här helgen har varit knepig! Igår -30 grader och på bara några timmar på em så blev det varmare flera grader, på kvällen var et "bara" -4 grader!! Så igår gjordes inte mycket! Ja jag tog upp pärlduken jag började med före jul, en julduk! Är nu på varv 72 och det ska vara 89 varv, så det är en bra bit kvar! Annars läste jag ut en av böckerna och började med den tredje i serien! Idag tvättat, städat toan, sytt lite pärlor och även hunnit med en kortare sväng ner till Nadja och barnen! Nu blir det nog tv:n och virkning!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, jag öppnade den igen:) Skriver inte så mycket eftersom barnen kräver all uppmärksamhet just nu. Helst Elma som då har kolik. Nog är det påfrestande men som du säger går det ju över. Hon har ju faktiskt börjat sova på nätterna men då skriker hon varje vaken stund på dagarna istället..



Ja, Wilja och Elma har fått namnet från samma Elma nämligen:) Markus mormor och Fredriks farmor:)

Tycker verkligen om det namnet, det är superfint.

2011-01-16 @ 22:27:21
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja men nån gång blir det säkert din tur! Du har en lott iaf så vem vet om en ängel kommer till dig :-D KRAM!

2011-01-20 @ 15:57:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: yasmine modell fru och mamma

Ha en fin kväll kram

2011-01-25 @ 19:20:27
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0