Slut på helgen

Ja söndagkväll och slut på helgen! Men det har hänt lite i helgen iaf! Fredagkväll var vi på middag hos mamma och Gösta. Lördag ringde Anki och undrade om jag ville följa henne till Villis! Så vi for dit en sväng!
På kvällen så åt vi middag hos Anki och Sven, trevligt! Blev lite yatzy-spel med, det var längesedan! Jag vann!!
Idag har jag varit kyrkvärd på konfirmationen, fint men kallt att gå i procession upp till kyrkan med alla konfirmander!
Nu ikväll har jag sytt färdigt en pärlduk till och så har jag beställt mera pärlor så jag får sy färdigt duken till Kina!
Nu väntar snart kvällsprommisen med de små! Sedan blir det nog sängläge
 och läsa lite innan jag träffar John Blund!
  










Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, jag minns det som igår än fast jag bara var 13 år. Är så glad att jag var med, och jag är säker på att hon visste precis vilka som var hos henne där i slutet än fast hon "bara låg & sov".

Jag minns att hon hade en soffa inne på rummet, där jag låg & vilade ett tag. Vi hade även kommit med en blomma till henne som stod i fönstret. 2 veckor senare när vi besökte Boa (morfar) så stod fortfarande blomman kvar, han låg i exakt samma rum vid livets slutskede. Var väldigt smärtsamt. Jag minns att jag kröp upp i sängen hos honom & låg & gosade med han i flera timmar, han höll om mig & sa att han var "så kär i lill-piga sin". Helt overkligt att det är åtta år sedan nu, minns allt som igår.

Kramar!

2008-05-20 @ 23:49:28
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0