Pärlbrist

Ja det är det! Fick slut på den mörka färgen till duken jag ska ge bort och den finns ju förstås inte att köpa här eftersom jag ju skickat efter den! *suck*
Så nu måste jag sjå mig tills det blir lite tillskott i kassan!
Bara hoppas jag hinner färdig den sedan då!
Nej nu tror jag Staci ropar och vill gå ut, men... tydligen så tog Lasse ut dem! Tur man har en snäll karl!! Han är så mån om alla våra djur!
Idag har jag då jobbat förmiddagen!
När jag kom hem så ville Nadja få fara till Torparn och köpa garn! Så då fick jag hjälpa henne att komma igång med lite stickning så hon har nåt att göra! Så nu är hon igång med att sticka en mössa till bebisen!
  









Kommentarer
Postat av: Nadja

Jo, fast samtidigt vore det ju skönt att få lite omgjort också så vi får nytt och fräscht:) Och OM vi får något omgjort så är det jag och bara jag som bestämmer färgerna:P Freddan får bara nicka och se glad ut:P

2008-05-06 @ 16:36:48
URL: http://nadjaerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0