Hundliv

Just nu har vi fem(5!) hundar hemma här! Det är Staci, Sussie, Ilona, Hoss och Baileys!
Ilona far ju hem eller rättare sagt till Louises praktik ikväll!
Men hon är ju den lättaste hunden! Mycket bekymmer med och för Baileys!
Han är ju i sin könsmognadsprocess just nu , men sedan är han mycket jobbig ändå, mest detta eviga skällande! Eller rättare sagt han skriker!
Har nu börjat på lagret på jobbet! Så det är till att träna truckkörning! Men jag är ju envis(skorpion) av mig! Säger som så att har jag en gång klarat av att köra bandvagn så ska jag väl lära mig trucken med!!
Plus att det är mycket att lära sig vad gäller detta att fixa fraktsedlar och göra iordning pallar till att skickas iväg!
Men allt får ju ta den tid som det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0